måndag 17 maj 2010

Delmål - Maj

Efter lite bakgrundfakta om hur jag hamnat i den sits jag befinner mig i tänkte jag lägga upp mina delmål och huvudmål för varje månad.

Under återstoden av maj månad vill jag

-Komma igång med minst två intensiva F&S-pass i veckan

-Börja promenera en timme om dagen och använda stegräknaren

-Äta regelbundet var tredje timme

-Sova regelbundet


I natt sov jag två timmar. Det är mycket som oroar mig just nu och håller mig uppe om nätterna. Jag är utan jobb och förbereder mig för att starta upp ett företag till hösten för att kunna börja frilansa. Jag har inte lagt upp något delmål för min vikt ännu, för jag misstänker att jag inte kommer att gå ner så mycket nu i början. Om jag bygger muskler lär jag gå upp en del i vikt.

När jag kommit igång med min träning tänkte jag belöna mig själv med att hälsa på en vän som flyttat från stan. Det är något jag ser fram emot och har planerat att göra hela våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar