onsdag 23 juni 2010

Förkyld som fan

Ligger ner för räkning just nu (bokstavligt talat). Jag knallar som mest mellan dator och soffa. Försöker äta nyttigheter och dricka mycket vatten. Hoppas på att bli frisk(are) till helgen. Det är verkligen skönt att vara offentlig nykterist. Jag missar inget trots att jag inte kan/bör dricka.

Nåväl, sjukdomar brukar inspirera min träning av någon märklig anledning. Hoppas att det håller i sig. Det är nog en slags förkvävd dödsångest som sparkar igång när man hostar sönder halsen och inte kan sova. Dygnsrytmen slänger fram och tillbaka och jag svettas som en gris, men det kan å andra sidan ha något med vädret att göra också. Och en kvav lägenhet. Nu är solen åtminstone i moln och det blåser ute. Hoppas vinden hälsar på lite inomhus också.

Jag har sparat de senaste stegmätningarna. Jag lägger upp dem efter att sjukdomen passerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar